Helixin mukava ja kiero keskustelupalsta
You are not logged in.
Vitsit, aivan uskomattoman onnistunut tuutorileiri! Älyttömän hyvä fiilis koko ajan ja huippuporukkaa paikalla. Ei olisi voinut olla yhtään hauskempaa ja nyt osataan sata uutta leikkiä. =) Jeeeeeee!!!!!!!!
-nimimerkillä Housuguru orankimeiningillä
Ai joku on ollu sielkin. Enhän mä ees oo muistanu mitään tollasta kaikessa tohinassa. Hyvä jos oli kivaa ja Tea opettaakin meille muille ne sitte tässä kirjekurssina ens viikoks eiks vaan...
Kivaa oli, täältäkin tuli paljon uusia kaverita.
Ei heti uskois, että biologit/limnologit/ympäristötieteilijät (ja muut puunhalaajat) lähtis leikkimään vapaaehtoisesti meidän nörttipoikien kanssa. Saatika uskaltautuvan niiden kanssa vielä saunaan! Se kärppäleikkikin oli aika...mielenkiintoista. Tosin tytöiltä virhe piilottaa saalis rintsikoihin käpistelijöitä vastaan pelatessa. <3.
Tosiaan, Teaa kannattaa pyytää opettamaan ainakin salamurhaus-leikki, jota tuolla leikimme. Siitä on ihan ainejärjestöjen väliset kilpailutkin ja tässä epävirallisesti haastan Helixin ottamaan osaa tiimikilpaan tänä(kin) vuonna. Mestaruus on toistaiseksi meillä. Ottakaa se pois. (Jussin tiimi voitti sen ja en jaksa kuunnella sen mehustelua) ;)
Toki siellä oli muitakin kivoja leikkejä joita jopa tämmöinen pieni ja viaton käpistelijäpoikakin innostui leikkimään. :P
Kiitos! Nähdään kertsillä!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Terveisin,
Matti, TKO-älystä
PS: Mulla ja Paist... Jussilla on myyntinakki siellä 1.9 vietettävässä kertsihengailussa. Siellä siis (toivottavasti) näemme taas.
Toistan ylläolevan.
ja propsit orankityylistä, harmi ettei siitä herunu lisäpisteitä.
- Jussi, se toinen käpistelijä :)
Joo, oli kyllä ihan mahtava kaikki odotukset ylittänyt leiri! Eikä olisi uskonut, että käpistelijät on ensimmäisiä, jotka innostuu leikkimään hillerin kostoa bioihmisten kanssa. =) En kyl taida suostua osallistumaan HYSin salamurhaajaleikkiin, yks päivä älyttömän vainoharhasena tuntu tarpeeks pitkältä. Mielummin pelaan rapsutusleikkiä. =)
Jep, nähdään uudella!
(mikä ihme housuguru ja orankityyli?)
Tea pystyy varmaan demoamaan orankityylin joskus, lisäksi housugurujutun kuvittelisin liittyvän samaiseen salamurhapeliin :)
Ja ottakaa ihmeessä osaa salamurhaukseen, niin mä saan luvan kanssa stalkata teitä <3
Ehkä salamurhaillaan syksyllä, ehkä ei. ;)
Tuutte sitten rapsuttamaan meitä kertsihengailussa. Yleissääntö on, että aina kun tapaat biologin, rapsuta. =)
Eipäs nyt yleistetä mitään. Mä en ainakaan katso hyvällä, jos joku tuntematon ihminen tulee mua rapsuttamaan. Pitää nyt ainakin kysyä lupa! Mutta mä oon tietysti vaan tällanen estoinen vantaalainen.
Eipäs nyt yleistetä mitään vantaalaisistakaan! Kyllä nekin voi tykätä rapsuttamisesta ja olla epäestoisia.. nimim. ex-vantaalainen
Rapsuttaminen kuulostaa kyllä hyvältä. Tosin käpistelijöille *vilkaisee Jussia* kannattanee tarkentaa mistä saa ja mistä ei saa rapsuttaa...
Nyt kun te ootte opettanu meille teidän leikkejä, niin ehkä on jossain vaiheessa aika meidän opettaa teille meidän leikkejä? ;)
Tyrkyllä olisi ainakin rähinäpalloa kumiankalla (Ida:n altaassa, alasti tottakai) ja mahdollisesti myös yhteissuorituksia Ida:n arvosanoissa?
Vai pitäisikö keksiä jotain yhteisiä leikkejä, joita voisimme sitten kertsillä leikkiä?
- Matti, tuore Ida:n Maisteri
Hih, tappopalloa ja Idan apro? Ei ole opiskelijat kamalan erilaisia...
Harmittaa kun en tullut leirille. Kaikki risteilylle mukaan, joohan?
Milloin risteillään? o.O
Meidän kalenteri sanois 4.11, en sitten tiedä onko sama paatti. .|
http://db.cs.helsinki.fi/~tkt_tkoa/calendar/