Helixin mukava ja kiero keskustelupalsta
You are not logged in.
Skeittaillaan taas ens viikon tiistaina 24.6. klo 18 Maa-mettiksen parkkiksell. Jee!
que? Skeittijaosto?
Wat happen?
Tää on jo ihan perinne viime kesältä :) Ollaan tosi pro. Ihan huippuja.
Jep. Esim mäki meinaan ettii kaapista mahdollisimman paljon pehmustetta ja panssariainesta ja suuntautua paikalle. Mut oonki vasta skeittifuksi. =)
Eiks se oo plussaa ettei oo kaskaan skeitannu? Miulla olikin liian vähän mustelmia ennestään...
mites skedejaosto suhtautuu pieneen vilvoittavaan kesäsateeseen?
Riippuu varmaan kuinka pieni ja kuinka vilvoittava.. Jos vaan vähän tihuttaa niin ei varmaan haittaa, mut jos joku rankkasade iskee niin skeittilaudat voi joutuu vesiliirtoon :D
Sade ois kyllä kovin ikävä. Noudan uuden kämpän (Jee!) avaimet tiistaina klo 18 maissa, joten missaan ainakin alun, toivottavasti en loppua. Mul on yks lauta, jota saanee käyttää. se on tosin toveri sallariikan, mut koska se on irlannissa ja on lainannut sen mulle niin kai sitä voi muutkin käyttää :) Eli soittakaa jos haluutte lainata...
Skeitataan ens keskiviikkona viikki faculty clubin yhteydessä kaikkien viikkiläisten Yhteisessä Olohuoneessa (vaikka siellä voikin välillä olla oikeitakin skeittareita..) Tuon 2 lautaa.
Timo, jos oot tulos, voisitko mahdollisesti fiksailla sitä toista kun vaikutit niin tietäväiseltä ;)
Käviskö skeittijaostolle kokoontuminen tällä viikolla torstaina, jotta myös kikkamaria pääsee viikon tauon jälkeen mukaan? Ja jotta voin juhlistaa syntymäpäivääni murtamalla pari luuta ollieta opetellessani.. :P
Skeittijaostolle inspiraatiomateriaalia:
http://www.todaysbigthing.com/2008/01/31
Ps löysin oman skeittini niin voin tuoda sen käytettäväksi, tosin itse en skeittaile kun ei toi toinen jalka kestä kunnolla edes kävelyä...
Joskus meki vielä ollaan noin hyviä. Nallellahan oli jo oikeen värinen lautaki, tosin päällys eikä alapuolelta :D
Millon skeittijaosto kokoontuu? Mä selvisin just viikon merimelonnasta täpärästi ja kaipaan uusia mahdollisuuksia satuttaa itseäni. Ekaa kertaa skeittaamassa vois olla potentiaalista!
Miten olis vaikka torstaina? Ehdittäs kätevästi teloo ittemme ennen maakuntamatkaa :D
mulle käy torstai vähän nihkeesti, mut jos se on sillon ni tietty skeitti menee muun edelle =) torstaille itse asiassa näköjään luvataan sadettaki.. mietin et kokoontuminen ois voinu olla taas keskiviikkona faculty clubin yhteydessä? ja itse asiassa VIIME VIIKOLLA OLIN YKSIN FACULTY CLUBISSA! (katkeruuuus)
No käy mulle keskiviikkoki, en tosiaan tajunnu tarkistaa säätietoja. Eli skeitataan ihmeessä sillon, se on varmasti fiksumpaa :)
Ja mitä faculty clubiin tulee, niin sinne oli vähän pitkä matka Irlannista viime viikolla, muuten oisin tietty tullu.
Ää! Mä en pääse Faculty Clubiin tänään (tänään on se päivä, kun kuukauden verran nipussa ollut tv-taso niin tulee kootuksi). Mut toivottavasti skeittijaosto on sit kans ensi viikon keskiviikkona.
Tahtoo skeitata taas! Mites tää ke taas faculty clubin yhteydessä.. Ihan epäsateista ilmaaki on luvattu :)
aikooks skedejaosto olla aktiivinen tänäki kesänä? ;)
Satuinpa lukemaan Citysta, että Helsingin salainen skeittimekka löytyy Viikistä!
"Tätä alustaa varten viitsii vaivautua lautoineen vähän kauemmaskin. Viikin kartanon edessä, toisella puolella katua kuin Prisma, sijaitseva pyörätie on omiaan skeittaamiseen. Asfaltti on hyväkuntoinen ja koristeeksi asetetut kivikuutiot soveltuvat täydellisesti temppuiluun."
Lisäksi "Erikoista: Täällä voit bongata akateemisia skeittaajia, sillä Viikin kampuksen opiskelijoista löytyy lajin harrastajia."
That could be us! ;)
Haa! Mä oisin ainakin valmis taas skeittailemaan! Mulla on edelleen jopa kaksin kappalein lautoja ku Sallan oma jotenki jännästi jäi mulle ku se ei jostain syystä halunnu sitä mukaan Irlantiin.. ;)
Jeee vuokko is back! Eilen hengailtiin tos salaisen skeittimekan vieres ja sovittiin et pitää tosiaan mennä siihen leikkii akateemisii skeittareita =) Mut ens tiistaina en kyl taida ehtii skedeilee ku meen potkii palloo suolle..
Oon muuten päätelly et ehkä ollie ei vaan oo mua varten, aion ens kerral testaa sellast siistii 180 asteen kääntymistä!
Joo mulla on vaan ens viikosta lähtien pieni hidaste nimeltä vuorotyö :( Mut skedeileen pitää päästä!
Enkä vielä aio luovuttaa sen ollien suhteen.. ehkä. 180 astetta kuulostaa kans siistiltä!
Skeittausta taas ens ti facultyclubin yhteydessä!